logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus, ut hendrerit mi pulvinar vel. Fusce id nibh

Mobile Marketing

Pay Per Click (PPC) Management

Conversion Rate Optimization

Email Marketing

Online Presence Analysis

Fell Free To contact Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean feugiat dictum lacus

1-677-124-44227

info@your business.com

184 Main Collins Street West Victoria 8007

Top

الگوریتم پنگوئن و نکاتی که در سئو باید مد نظر داشت

الگوریتم پنگوئن و نکاتی که در سئو باید مد نظر داشت

گوگل پنگوئن نام یکی ازالگوریتم های گوگل است که در آوریل سال ۲۰۱۲ منتشر شد. هدف از این الگوریتم برخورد با وب سایت هایی می باشد که در آنها اصولی که گوگل به آنها اعتقاد دارد رعایت نشده است. در این الگوریتم تمرکز گوگل روی وب سایت هایی می باشد که در آنها از تکنیک های کلاه سیاه (Black Hat SEO) استفاده شده است که این اصول براساس Google’s Webmaster Guidelines تعریف میشوند.

بررسی ها بر روی سایت هایی که با بک لینک به رتبه های بالای موتور جستجو دست یافته بودند نشان داد که بعد از آپدیت قدرتمند گوگل در سال ۲۰۱۲ و اثر بخشی آن بر سایت ها با الگوریتم پنگوئن بیشتر سایت هایی که در روش سئو خود از بک لینک غیر طبیعی استفاده کرده بودند مورد جریمه الگوریتم پنگوئن قرار گرفتند. و سایت هایی که با روش بک لینک ولی با در نظر گرفتن توزیع نرمال و طبیعی آن رتبه گرفته بودند در همان رتبه های بالا ماندند. در اینجا میخواهیم به یکی از مهمترین موارد لینک بیلدینگ و الگوریتم پنگوئن اشاره کرده و راه کارهای علمی و اصولی برای لینک بیلدینگ طبیعی را به کاربران ارائه دهیم. همانطور که گفتیم پس از آپدیت پنگوئن در سال ۲۰۱۲ سایت هایی که از روش بک لینک در سئو استفاده کرده بودند و به توزیع نرمال آن بی توجه بودند شکست خوردند. علت شکست آنها این بوده که از انکورتکست های مکرر و با کلمات ثابت استفاده می کردند.

index

مثلاً برای اخذ رتبه با کلمه کانکس از لینک های با کلمه کانکس استفاده می کردند و به تعداد زیاد. تا قبل از آپدیت پنگوئن این روش جواب بسیار عالی به سئوکاران می داد ولی اکنون با هوشمند شدن گوگل دیگر این روش جوابگو نیست و حتی باعث جریمه شدن نیز می گردد. برای مقابله با آپدیت پنگوئن باید در درج لینک حتماً از نمودار زیر استفاده نمود.   همانطوری که از شکل روبرو پیداست برای موفقیت در سئو با بک لینک نیاز به رعایت درصدهای نوشته شده برای لینک های خارجی است. برای مثال فوق کلمه کانکس اگر نیاز به ۱۰۰ بک لینک باشد حتماً باید ۱۸ عدد از آنها با کلمه کانکس لینک شده باشند و ۱۶ عدد با عبارتی که کلمه کانکس در آن است. ۳۱ عدد از آنها باید نام شرکت یا عنوان سایت باشد و ۱۸ عدد فقط آدرس دامنه و ۱۷ عدد می تواند لینک هایی با کلمات متفاوت دیگر باشد. شاید تعجب کنید که چطور با این روش می توان کلمه کانکس را ارتقاء داد. ولی باید قبول کنید که این روش توسط سئوکاران حرفه ای سراسر جهان مورد تایید قرار گرفته و از اسرار سئو تخصصی است که بسیاری از سئوکاران آن را به عنوان راز موفقیت نزد خود حفظ می کنند. ممکن است توزیع بک لینک سایت شما مشابه با آنچه توضیح داده شد نباشد بنابر این نیاز به تغییر بک لینک های فعلی نیست بلکه کافی است بک لینک هایی که طبق فرمول و نمودار بالا ایجاد نکرده اید را ایجاد کرده و موفقیت خود را تضمین نمایید. مثال: فرض کنید برای دامنه www.canex.ir نیاز به رتبه در کلمه کانکس برای شرکت نوین طرح دارید. بنابر این طبق دستورالعمل فوق باید: تعداد ۱۸ درصد از بک لینک ها به صورت کانکس تعداد ۱۶ درصد از بک لینک ها به صورت کانکس نوین طرح، کانکس های نوین طرح تعداد ۳۱ درصد نام برند شما به صورت نوین طرح تعداد ۱۸ درصد بک لینک ها به صورت www.canex.ir و مابقی تعداد باقیمانده از ۱۰۰ بک لینک را به صورت ترکیبی از کلمات کلیدی سایت در نظر بگیرید.

دیدگاهی وجود ندارد

فرستادن دیدگاه جدید

پنج + 12 =